lördag 2 januari 2010

sisådär

Hejhejhallå, tänker jag skriva en massa om nyår? Nej! Det var kul ganska länge. Sen var det inte kul. Men va fasiken, så blir det ibland och när sånt händer är man fantastiskt lycklig att man har underbara vänner.

Vicko i min klass fyller 18 idag och jag är så ledsen att jag inte är där och firar henne. Suck!

Idag är jag också arg för att 12000 idioter begett sig ut för att skjuta 22 vargar. Jag är arg och ledsen. Ni kommer ångra ihjäl er när de underbara och fantastiskt vackra djuren blir utrotade..

Hejdå

2 kommentarer:

  1. Men lite kul hade du väl iaf ;) Först då :*
    Och jädrar vilken natt det blev, tror jag sov två timmar eller något!
    Och kul att ditt lilla strul nu vill bjuda mig på bio! ;) haha!!

    OCH JA DOM ÄR JÄDRA IDIOTER, stackars vargarna!! :@

    SvaraRadera
  2. Man ska inte ha för höga förväntningar då blir man alltid besviken.

    SvaraRadera