torsdag 21 januari 2010

Update

- Timo var bäst på p3-galan
- Vårt hus är sålt :D
- Jag ser ut som ett cancer-barn med min utväxt och det är ett i-landsproblem, jag vet, men det är skitfult.
- Teater är tydligen det viktigaste i världen, jag håller inte med (men jag älskar det ändå.)
- Opera är mäktigt. Jag har börjat öva!
- Timo är söt
- Musik är lika viktigt som luften jag andas (påminnelse!)
- Jag vill att min kära vän ska veta att jag finns där för henne nu, ja sen också förresten men liksom ah, hon förstår.
- Jag är nöjd med min roll som 70-årig uteliggare. Det är fint på nåt sätt..
- Nu är listan slut!

2 kommentarer:

  1. Du är söt Jossan! (:

    Och prioritera alltid teatern först nu...

    SvaraRadera
  2. Tycker du var söt som tant :)
    Skönt att ni fick det sålt.
    Och du ser inte alls ut som ett cancer barn! :)

    SvaraRadera