tisdag 26 januari 2010

"Jag är den babyloniska skökan"

Illröda läppar är såå inne nu vecka 4!!  Jag hade leopardstrumpbyxor idag också. Jag var inte påväg till Rosenlundsgatan!  Främmande människor har stannat mig idag och frågat "fryser du inte?" Om jag hade fryst hade jag väl förifan inte tagit på mig strumpbyxor?? Jag är så himla varmblodig, supergosig att mysa med, blink blnik*
Men tack för att ni bryr er strangers, ni är fina. Och jag var döcool idag...

...men mitt självförtroende hamnar på botten när vi repar på teatern. Hittar inte rätta rösten, har inte lärt känna min rollkaraktär än, replikerna är krångliga och betoningen svår. Kommer det gå undrar jag.
 Det måste gå!

Har beslutsångest om middag. Min hungerskänsla existerar inte ofta men man måste ju äta.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar