torsdag 14 januari 2010

Allvar

Vad händer egentligen när man anmäler sidor eller personer på facbook? Man får ju inte reda på det. Jag försöker inte vara någon liten viktig-petter men att en person utger sig för att vara Anders Eklund, Englas mördare, det är fan smaklöst. Så jag anmälde. Sen anmälde jag en sida "Vi som HATAR negrer". Fy fan vilka idioter det finns. Alla männsikor har lika värde, yeah right! Rasister och pedofiler är i alla fall inte värda mycket i mina ögon. Det skulle ta dagar att anmäla alla de sidor som är helt absurda och vem orkar det? Det borde finnas någon slags kontroll över det här tycker jag. Usch och fy.

4 kommentarer:

  1. Det händer INGENTING när man anmäler. I en grupp för folk som gillar katter hade nån lagt upp en bild på en överkörd katt, helt mosad, bland alla gulliga små kattunge-bilder. Det var typ 100 pers som kommenterade att de hade anmält, och bilden finns fotfarande kvar..

    SvaraRadera
  2. Ja det är en bra fråga...vad händer? Men man får iallafall försöka stoppa idioter!

    SvaraRadera
  3. hahahaha jag trodde någon hade loggat in på min o skrivit kommentaren innan... läskigt.

    Men YOU GO GIRL :D
    ett stepp närmre vårat mål att få bort alla äckliga människor!

    SvaraRadera
  4. Det är hemskt ja, och borde inte få finnas men dom har faktiskt lika rätt att tycka så som vi har att tycka det är fel. Alla har olika åsikter. Vi lever i ett fritt land och vill dom va rasister måste vi ändå låta dom vara det annars är det samma sak som dom inte hade låtit oss vara motsatsen. Låter jätteknäppt men det är faktiskt så.

    SvaraRadera