lördag 9 januari 2010

Andra hand

Idag har jag fixelixat här hemma. Jag har målat över min sönderklottrade garderob med vit färg. Den täckte inte jättebra men det får fan duga. De blivande ägarna måste ju kunna ana att det har bott en estet i huset.. Esteter rocks your socks! Jag har rensat bland mina kläder också och det kan ju ta ganska hårt på mig som älskar och förmänskligar mina kläder. Men idag gick det bra. Fick fyllt en hel ica-påse med kläder som ska skickas av.
 På nästa lov ska jag dra med mig min kära kära mormor till stans alla second hand-affärer. När jag går och kollar i vanliga affärer så som Gina Tricot eller BikBok känner jag mig inte så hemma. Second Hand är mitt element. Stämningen är så wonderful! Har gjort fetaste listan över butiker som SKA besökas. Vill ha lov och mer pengar nu!

Pusspusspuss

2 kommentarer:

  1. Min lilla skönhet till lillasyser.. jag är glad att du är som du är.. du är liksom... unik!!!!

    SvaraRadera
  2. om inte din mormor följer med kan du lita på mig ! hihi :)
    Duktigjossan, jag hatar oxå sånt !

    SvaraRadera