tisdag 26 januari 2010

jag skriver av mig. helt kryptiskt.

kan du sluta? det finns bara en! "den" är min. det förändrar inget precis. gud gud gud vad det irriterar mig. laughing out loud. louder. loudest! det kommer aldrig bli!

jag saknar dig. vem är du? jag vill ha dig. vem är du?

se livet från den ljusa sidan och sluta slösa dina tårar.

man lever bara en gång. lever man bara en gång? sluta slösa tid.
mycket snack liten verkstad. mera snack. mest snack.
pirr

jag har ångest. väl godkänd är inte godkänt. mycket väl godkänd. jag har ångest!

du är fin och du är fin och Du är fin. det finns så mycket fint i min värld. hur gör man? hur får man? hur vågar man? vad förlorar man?

2 kommentarer:

  1. jag älskar sådana här inlägg. att tolka, att behöva tänka efter. Och att få skriva dom själv o se alla andras hypoteser. Fight on my dear im here for you<3

    SvaraRadera
  2. Bra Jossan bra!! Men tänk på allt det bra också som inte ger dig ångest såklart :)

    SvaraRadera