måndag 4 januari 2010

förnuftig eller inte, vem bryr sig?

God dammit, nu känns det som att jag kommer skriva ett sånt där långt och onödigt inlägg bara för att klockan snart är halv 2 på natten och jag sover inte. Jag är alltså vaken. Det är sent.
 Det finns så många förnuftiga människor som tar pauser i sitt bloggande när deras huvud är tomt på saker att skriva om. Jag börjar känna att jag kanske borde bli lite förnuftig. Känner allt för ofta att mina inlägg yttrar sig på följande sätt "hej bloggen idag var jag där och så gjorde jag det. pusshej.." Intressesmurfarna gäspar!

Fast å andra sidan funkar ju bloggar b.la. som ens virituella dagbok. Men jag tycker det kan bli så tråkigt och överbelastat med vardagssnack ibland. Jag menar, vem bryr sig egentligen om vad jag åt till lunch så länge jag inte är Blondinbella eller Kissie eller någon annan känd person? Fy vad boring man är emallanåt. 
  Men sen har man ju sina vänner och fiender, släkt och annat folk i ens omgivning som av en eller annan anledning faktiskt vill veta vad jag åt till lunch eller om jag klantat till det i livet. Ni bryr er faktiskt... jag kan väl få tro det i alla fall. I vilket fall som helst så nöjer jag mig med er tills min blogg blir världskänd och jag tjänar miljoner på att skriva om mina fantastiska mcdonalds-luncher och pissiga förylningar.

Blinkblink*

2 kommentarer:

  1. mcdonalds lunch låter ganska amazing faktiskt. syns senare! :)

    SvaraRadera
  2. men att läsa om bimbobrudar som bara kan skriva om trista saker är inte kul! Din blogg är toppen!!Men så är jag väl inte neutral?

    SvaraRadera