söndag 24 januari 2010

Kompis



Ellen kom hem med en sån där rolig bok förut. En sån som man hade tusentals av när man var mindre. En sån där kompis-bok som man fyller i diverse saker om sig själv och sina vänner. Hela jag fylldes med en inre glädje när jag greppade den rosa stiftpennan och började fylla i allt som gick att fylla i.
 Favoritmat, största idol blablabla.. Det är la för härligt att man fortfarande har kvar den där glädjen till kompis-böcker.

Annars är jag helt galet förälskad. Det började på en gala. Jag satt här hemma och mina ögon tindrade av förtjusning. Love at first sight! Sen laddade jag upp en video på bloggen och nu skriver jag om det igen bara för att det är så galet bra. What's the point...

1 kommentar:

  1. Kompisböcker är typ det bästa som finns :O !! Och ja håller med dig, blogg.se är helt värdelöst man fattar ingenting. Och antar din förälskelse är timo.. no doubt.. Och nice att du färgat även om jag faktiskt inte tyckte det såg illa ut innan :) Puuuuusss !

    SvaraRadera