tisdag 12 januari 2010

the sound of silence

När ska jag inse att det är för kallt ute för att gå runt med converse? I och för sig så har jag inga direkt varma skor förutom mina mystoffelskor som jag har lite blandade känslor för just nu. Det var i de skorna jag halkade och ramlade twice på samma dag. Kan ju inte direkt ha på mig dom så länge jag förknippar dom med det. Det är psykologiskt!

På tal om, jag har psykologiläxa tills imon och jag bad min plugg-kompis att dra år skogen... ne inte riktigt så men jag ville vara själv. Mitt ensamhets-behov är större en många andras. Särskilt när jag har PMS eller bara är allmänt sur. Nu vet ni.  Så nu sitter jag här för mig själv i mina gråa alkisbrallor, lyssnar på Simon & Garfunkel för omväxlings skull och mina böcker väntar på mig...

Later folks

2 kommentarer:

  1. Det är så typiskt du :) hihi.den sista skrivna delen asso. haha men men. Plugga på ensam nu då !

    SvaraRadera
  2. stackars liten, inga skor och dessutom alkisbyxor...vad har du för jäkla morsa egentligen?Pöss min söta

    SvaraRadera