onsdag 30 december 2009

Nyfiken i en strut öppnar man så tittar han ut

Är man konstig eller bara nyfiken om man söker upp sina blivande grannar på eniro och sedan söker upp dom på facebook?

Idag har jag varit och spenderat pengar på kläder. Det sved till i mitt snåljåpshjärta. Men jag scorade så det var väl värt det. Lyckades plocka på mig hårfärg, tre tröjor och en finfin nyårsklänning från bikbok. Synd att jag inte tänkte på att hälsa på Alva. Hade velat bita i hennes dubbelhaka. Fast det hade nog sett ut som något slags övergrepp om jag skulle gjort det..

Måste bikta mig lite. Såg Chocolat igår för första gången. Reeeeedan????? Ja, redan. Den var fin. Jättefin och bra. Favorit. Och Johnny min Johnny var med.

Puss

3 kommentarer:

  1. Spännande att se din klänning! Och du får visa bilder på lägenheten sen ;)

    SvaraRadera
  2. Du sånt brukar jag också göra och jo lite konstig är man nog allt ;)
    haha, idag ska du få bita i den :*

    SvaraRadera
  3. den har faktiskt inte jag sett :)

    SvaraRadera