söndag 3 januari 2010

Konst ig t


Usch, vaknade upp med världens halsont. Känns tjockt och konstigt, som att jag svalt en flubber med taggar...  Missar besöket till vårt blivande hem. Surt! Men på onsdag ska vi åka dit igen, då ska jag med. Kan någon förstå hur mycket jag längtar till Eriksberg?????
 Jag skaffade myspace förut. Det är lite coolt, ungefär. Har också ätit en superb köttbullemacka men min flubber i halsen tyckte inte om den lika mycket som mitt smaksinne, konstigt hur det där går ihop..
 Lyssnar på min pappas stora idol, Bruce Springsteen. Jag har väl dissat honom en del... Men faktiskt så är han ganska bra. I alla fall en del låtar.

Puss, min flubber hälsar!

1 kommentar:

  1. jobbigt med flubber, har jag med !
    Länka din myspace dåå va!
    fin bild ! fin som tusan

    SvaraRadera