fredag 8 januari 2010

Du suger!

Imorse halkade jag mitt på Mölndals station. Det var pinsamt men det var inte så mycket folk..
Idag var första dagen i skolan efter jullovet. Det var ganska chill. Vi ska få nytt schema och jag blir inte glad om det ändras till det sämre... Efter skolan gick jag, Alva och Kickan till ett café. Vi åt äcklig kladdkaka.

I eftermiddags, efter skolan, halkade jag på Mölndals station. Jag slog i mitt knä och blev blöt. Det var fullt med folk! Men jag orkade inte tycka att det var pinsamt. Jag blev irriterad och svor för mig själv. Jävla Mölndal, du suger! Kan en stad vara du eller ska man säga den? Det kvittar. Jag ska nog köpa broddar och leka pensionär. Succé!
Innehållsrik dag och nu ska jag käka semla. Puss

2 kommentarer:

  1. Vadå kladdkakan var ju jätte god!? :O
    Och gå in på fronter och titta på schemat, vecka 3 ;)

    SvaraRadera
  2. stackare :( blåser på dina knän*

    SvaraRadera