onsdag 6 januari 2010

Lukter



Favoritlukter: tvättstugor och ett sprillans nytt nummer av Världens Historia.
 Hej och välkommen till ännu ett inlägg!
Det snöar ute. Om vi blir insnöade, vilket inte kommer hända men ändå och om.. jag kommer tycka det är lite roligt. Exotiskt på något sätt. Oh kära Gud, lyssna till mina böner, fast om du gör det, prioritera hellre mina andra önskingar. Du vet vad, det är mellan dig och mig mannen. Amen.

Jag luktar häst i håret. Hur kommer det sig? Okej, jag var i ett stall förut men inte fan sprang jag runt och gned huvudet på hästarna. Jag tror hästluktspartiklarna dras till personer som avskyr dom mest. Måste vara den mest troliga förklaringen. Fy fasiken vad kallt det är, någon som har en slags kroppsstrumpa att låna ut? I fleece kanske? Vänta!
 Min 70-åriga granne är ute och skottar!!! Det är snöstorm ute. Undra om han har vantar på sig? Undra om han fryser... Vad fan bryr jag mig för. Skyll dig själv dumma granne som går ut klockan 00.10 för att skotta.

Nä nu får det vara nog för denna kväll. Min historia-tidning väntar på mig och knäckebrödssmulorna ska såå få flytta från min säng!

Bonne nuit!




1 kommentar:

  1. hahaha sötnos!
    tvättmedel äger ! <3
    fixa en kroppsstrumpa till grannen oxå tycker jag.

    SvaraRadera