tisdag 19 januari 2010

Bajs


Från vänster:
kille 1 - "Min hamster dog i morse, buhu... försöker tänka på något roligt."
kille 2 - "Min lugg är snyggast när jag har huvudet på sned såhär, sen tycker jag att det är sexigast så.."
kille 3 - "Jag blev frontfigur för det här bandet för jag ser ut som ett skogstroll från värmland."
kille 4 - "Jag ser STENhård ut. Har övat hemma framför spegeln. Min favorit My Little Pony heter Pinkie Pie."
kille 5 - "Killarna behövde en till i bandet så jag sa till min son, kille 4, att det e klart farsan ställer upp."

Takida, lägg ner! Om ni vinner något pris idag på P3 Guld-galan vomerar jag!!!

3 kommentarer:

  1. Ja du är ju speciell på så många sätt! Älskar dig!!

    SvaraRadera
  2. HATE THEEEEEM !
    trodde dock du gilla dom.. de har ju visat sig att du har samma musiksmak som F menar ja ;) hahahaha <3

    SvaraRadera
  3. usch ja dem är fula äckliga spännisar från övre halvan av sverige, sånna borde man inte få släppa fria från sina naturreservat eller vad det nu är dem bor i

    SvaraRadera