måndag 11 januari 2010

jag gillar thai-mat!

Missar jag en viktig del i min utveckling som inte kollat på Paradise Hotel? Det sprider ju sig som rabies på facebbok bl.a. Varför stavar snubben Cimon med C? Uttalar man det ens [simon] eller mer [kiimon], kan man uttala det [seemon] kanske? Det är skärmmande vad mitt plötsliga miffo-anfall oroar mig. Men jag gillar ju inte sådana IQ och EQ-befriande program särskilt mycket...

Insåg en rolig sak förut. Min mammas tre barn, (d.v.s, jag, Jennipher och Ellen) har olika efternamn. Det är fint... När jag fyller 18 säger jag bara, då försvinner mitt 'sson-namn för alltid. Jag vill som jag nämnt X antal gånger innan ha ett eget efternamn. Jag är egen. Som min vackra storasyster så fint sa, jag är unik! Hon är unik. Vi är unika. Alla är unika. Men om alla är unika, vem är då speciell? ...xafjwrejv###"+nwsv1v56v5v, min hjärna överbelastades för tillfället..
Jag är trött. Imorgon ska jag sova till kl. 9.

Nattinatt nerds, kom ihåg "alla känslor är tillåtna, men inte allt beteende".

2 kommentarer:

  1. Paradise Hotel <3
    jag har följt den från då USA först började med det :D
    Och jag vet varför han heter Cimon... han skrev det på sin blogg :$
    men för att inte verka som världens nörd så håller jag det för mig själv :*

    SvaraRadera
  2. Jag vet vrf han stavar med C. Han hette simon tills för fyra år sen. Han är som du. han hatar svennebananas. Han bytte för att han inte ville heta ett svennebanan namn som Simon med S. :D Jag är inte rädd för att säga det :) läste en intervju!

    SvaraRadera