fredag 8 januari 2010

JOBBIGA DJÄVLAR

Jag blev allmänt irriterad förut. Resultatet av det blev min fantastiska lista nedan. Ta den med en nypa salt!

  • Puttinuttande typer - Blä, skiittöntigt! Går såå bort för mig. Jag är väl för oromantisk?
  • Konstant deprimerade människor - jävla töntar! Lev och le istället! Allt är inte så dåligt som ni verkar tro hela tiden. Kom INTE till mig och tyck synd om er själva.
  • Gnälliga människor - Sluta gnäll och ta en kalldusch istället. Mina öron svider av gnäll!
  • Otacksamma människor - Far åt pipsvängen, er tycker jag verkligen inte om. Usch!
  • Egocentrerade människor - Fruktansvärt ointressant folk som bara babblar på om sig själva. Socialt inkompetenta! Frågar man en fråga t.ex. "vad gjorde du i helgen?" drar ni världens harang och glömmer av att fråga hur jag hade det i helgen. Oförskämt!
  • Mytomaner - Samtidigt som jag avskyr er tycker jag lite synd om er. Stackars satar!
  • Nazister - Behöver jag förklara?
  • Rasister - "Alla är vi lite rasister" var det nån som sjöng. Sant, ibland är vi alla det. Inte okej!
  • Homofober - Ni är ju bara för patetiska. Små människor. Naiva. Konservativa. Wake up folks, det är 2000-talet vi lever i!
  • Stugsittare - Ni som sitter hemma för att ni inte vågar vidga era vyer, det kommer börja växa mossa på er. Vill ni det?
  • Hypokondriker - Ett ord, t e r a p i !! se också: gnälliga människor.
  • Martyrer - Jävla offer! Ni är en blandning av deppisar och gnällisar. Ni gör mig riktigt irriterad!
  • Överkänsliga grinungar - Jag får paniik av er! Vet inte hur jag ska hantera er som börjar gråta för minsta lilla. Håll er borta från mig, snälla!
  • Översittare - Hemskt folk, behöver inte skriva mer...
  • Mobbare och andra nedvärderande idioter - Ni är gräsliga men främst patetiska som inte inser hur små ni själva är som mår bra av att trycka ner andra. Jag hatar er!
  • Självgoda svin - Ni som klappar er själva på axeln liiite för ofta. Ni tror ni är bäst och lever livet enligt er eget skrivna regelbok. Jobbigt folk det där!
  • Energitjuvar - Det är väl egentligen alla ni ovanstående med. Ni tar all energi från en men ger inget tillbaka. Är man glad för något som inte passar era ramar och rutiner är ni experter på att sno den glädjen man har. Ni kan vara omöjliga att leva med!
Peace

3 kommentarer:

  1. calm down and talk to me babe :) <3

    SvaraRadera
  2. haha, det här var en riktigt bra lista. mer sånt ;)
    //nico

    SvaraRadera