torsdag 7 januari 2010

Imorgon är det skola, jippie! Men om det går det inte att läsa i inlägget nedan..

När man har varit i Göteborg en hel dag blir man deprimerad när man kommer hem till verkligheten i gråa Mölndal. Jag spyr på den jävla staden! Kan inte tiden gå liite snabbare? Jag. Vill. Till. ERIKSBERG! NUUU!!
 Har kollat upp bussar och hur dom går dit och tillbaka. Det gäller att vara förberedd.

Säga vad man vill om facebook-grupper men vissa är sannerligen bättre än andra, och min syster kom med världens grymmaste idé förut. Hell yeah att vi ska! Hahahihiheheho..
Men vad fasiken är det med alla siffror på fejsboken nu då?? Vart tog kama-sutra-reklam-humorn vägen?

Tack och hej leverpastej

2 kommentarer:

  1. Men jag har ju kommenterat på din blogg innan med länken till min blogg :P eller man klickar ju bara på mitt namn ;) så jag antog att du visste :****

    Och Eriksberg är mysigast !

    SvaraRadera
  2. spyr på eriksberg.
    Kamasutra reklam?
    Jag fattar inte detta med cm.. har inte fått veta än..

    SvaraRadera