söndag 1 november 2009

Ni skojar va?

Just nu önskar jag att livet var lite mer som happy aquarium. Fasiken va skönt att plocka pengar av sina neighbours, vajre dag! Jag hade varit förmögen...

För åhhhh vad jag vill second-handa!! Åhhh vad jag vill expandera min garderob!!

En annan sak med facebook som jag noterade var en ny fansida som bildats. "Mölndal till huvudstad." WHAT THE FUCK LIKSOM???? Hur kan man ens komma på tanken att vilja något sådant? Jag tycker inte om Mölndal. Jag tycker Mölndal är tråkigt. Jag stöööör mig på Mölndal. Jag stör mig på gamla jävla konservativa människor som är pinsamma nog att bilda en protestlista mot det framtida centrum-bygget. "Mölndal ska vara som det alltid har varit!"
Vaddå alltid har varit? Tråkigt?
Vad har vi i Mölndal som ingen annan stad har? H&M? Oj, det har vi ju inte.. Åhléns? Nej fan, inte det heller.. Hmmm... Åby Travbana! Det har ingen annan...

Suck'

Förut nös jag och och vred till ryggen på nåt konstigt sätt och nu har jag jätteont. Jag måste göra en pjäsanalys av "Trettondagsafton" men jag har inte lyckats få ut tummen ur röven än. Jag känner mig stressad. Jag vill hellre räkna matte!

Peace

1 kommentar:

  1. Ha ha ha jag älskar att skriva dina inlägg. Vilken underbar humor du har!! Me like a lot!!Tack du fick mig på gott humör och jag kan bara instämma om Mölndal!! Vad finns det där????

    SvaraRadera