tisdag 10 november 2009

50-öre


Just nu är jag värd ca 50 öre. Jag trodde att mitt värde var högre. Det kan ha varit det för ett tag sedan, jag vet inte. Kan jag alltid ha varit värd 50 öre för vissa? 

Jag är en av alla de 50-öringar som ligger på botten av en fontän. Jag blev slängd i fontänen. Men inte som ett sådant mynt som ska uppfylla en önskningar. Utan för att jag låg och skräpade i plånboken. Jävla 50-öringar. Ingen nytta gör dom. Man kan inte ens köpa ett Jenka-tuggummi för 50 öre. Lika bra att göra sig av med dom.

 Det konstiga är att mitt värde faktiskt är väldigt högt för vissa. Dom personerna måste väl vara knasiga, eller? De personerna plockar upp mig från botten av fontänen. Jag gillar knasiga människor.
Puss på er som plockar upp 50-öringar. Finfina personer <3

2 kommentarer:

  1. För mig är du den där allra värdefullaste pengen, som man aldrig vill göra sig av med! Man vill ha kvar dig, och måste man lämna bort den för ett tag, så hoppas man att den kommer tillbaka fort!

    SvaraRadera
  2. För mig e du värd 1000 som man inte vill ta bort ! Håller helt klart Jeffe ! <33 LOVE YOU <3 / Syrran

    SvaraRadera