söndag 8 november 2009

Hela livet var ett disco

Sköna söndag skulle jag vilja skriva men jag tycker inte söndagar är sköna. Det är dagen innan måndag. Dagen innan skolan och dagen innan man måste gå upp tidigt.

Helgen bara försvann och jag försvann med den känns det som..nästan. I alla fall en del av mig.
Har tänkt och tänkt.. Mamma har hjälpt mig tänka.Hon är smart min mor!

Är ärlighet en synonym för elakhet?

Ska kolla reprisen av idol på Tv4play eftersom det var så många som var så himla duktiga. Sen blir det massa Markus Krunegård och massa mys.

Puss

3 kommentarer:

  1. Vad har du tänkt över min vän?<3 Jag har mina aningar.
    Och angående ärlighet.. det är väl en tolkningsfråga. Det är ett svar som beror på vem du frågar. Hur känslig personen i fråga är. Det är alltid bra att veta hur det egentligen står till. men det finns ju alltid en gräns.

    SvaraRadera
  2. Josfine, jossan, lillsyrran. Är en underbar person, hon säger alltid vad hon tycker, jag älskar henne för den hon är. Det som personer säger om dig, det är inte dig de pratar om, de är någon annan. Dem orden är inte till dig, du förtjänar något bättre, min lilla älskling, jag finns här för dig!! <3

    SvaraRadera
  3. Du är absolut bäst precis som du är!Svaga och ointelligenta människor kanske inte kan se det??Men det är ärligt talat deras förlust...du kommer att gå långt!

    SvaraRadera