tisdag 10 november 2009

Livet är människans bästa tid

Jag har ätit sill nu två dagar i rad bara för att jag tycker det är jävligt gott. Igår hittade jag mitt garn och  mina stickor och började sticka igen. Det kan bli en halsduk men det kan också bli nåt annat. Det kan bli så att det inte blir någonting...

Jag tycker detta är så nerdy och udda och jag bara älskar det!

Dagens stora i-landsporblem är att jag har fuuul utväxt. Måste färga håret måste färga håret! Det ser för fan ut som att jag är flintskallig. Not funny!

Mamma är helt begeistrad i en lägenhet och på söndag ska hela familjen åka och kolla. Det ser jag fram emot. Jag ser dock inte fram emot psykologiprovet på fredag. Bajs!

Pusspusspusspusspuss

2 kommentarer:

  1. Kommenterar alla tre i ett :D hoppas de är ok?!
    Flytta inte ifrån mig älskade vän:( gaah! :'(
    K2 är gryyyyymma!
    och....hmm..
    från och med nu ska jag börja plocka upp 50-öringar från fontäner om jag ser några på riktigt. bara för att det just blev symboliskt. fniss*

    SvaraRadera
  2. PUSS PUSSS PUUS / syrran

    SvaraRadera