måndag 16 november 2009

new level



Ser bra ut, ser bra ut! Det är här man kommer hänga framöver. Snaaart är jag ingen Mölndal-sucker längre (alla i Mlndl är inte suckers!)

Det ska bli jädrigt trevligt att flytta till ett hem där ingen innan mig och min familj har skitit på toaletten. First time liksom!
Nu när man har något att se fram emot känns allt annat ganska oviktigt. På gott och ont..

Jag är så genomtrött! Jag är skoltrött, t.ex. Jag är en zzzombie på mornarna. Jag är mens-trött. Jag är trött på att vara deprimerad och trött på att inte berätta det för någon, på riktigt liksom. Jag är trött på naiva människor. Jag är trött på att känna mig sviken. Jag är trött på Kungsbacka. Trött på Mölndal. Sverige!

Eriksberg blir bra! Time for me to fly, I've got to set myself free Time for me to fly That's how it's got to be, I know it hurts to say goodbye But it's time for me to fly.
Har jag sagt att jag älskar Timo?

Tur att det finns saker jag aldrig tröttnar på...
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar