onsdag 18 november 2009

I almost shit my pants

Kollade fragmentariskt på Paranormal Activity igår kväll/natt. Jag erkänner, jag vågade inte kolla på hela. Jag trodde verkligen att jag skulle klara av att kolla på den helt själv klockan 23 på kvällen, men icke!

Jag måste ha någon som sitter bredvid mig. Jennipher?

Det är skööönt att vara ledig idag. Jag tänker plugga psykologi för jag har ju inte gjort provet än och jag vill inte få ig.. Vart kan man hitta inspiration till att plugga?

Det regnar som fan ute och min mask är kissenödig. Vissa gånger är det jobbigare att vara hundägare än andra!

1 kommentar:

  1. Jag vet ju nån som e jättefräck o klarar av den "ullaredsspänningliknande" filmen perfekt...;-)
    Vilken tur att din kamera inte fick långvarigt anfall av influensan...topz e bäst! Dom kan man ha till mkt. Kraaaaaaaaaaaaam!!!Camillos

    SvaraRadera