lördag 31 oktober 2009

Winnerbäck



Jag har väldigt svårt för denna man. Jag tycker han är tråkig, deppig och ganska ful. Egentligen borde hans musik tilltala mig men nu gör den inte det..
Har ju förstått att han är gaaanska så populär. "Ska läsa en bok och lyssna på Winnerbäck, myyyys.." "Winnerbäck och en kopp te, kan det bli bättre?"

I really don't get it though.. fast det är väl antagligen för att han är så svensk och folklig. Men smaken är ju trots allt som baken och jag har inget emot er Winnerbäck-fans där ute. Ni är fina människor allihop! Puss :*

För att inte uppröra er Winnerbäck-lovers allt för mycket lägger jag upp den enda låt som faktiskt tilltalar mig. Den är rätt skön tycker jag!

Känner mig extra snäll idag, därför ska jag ge mannen en chans, men bara en! Ska spotifya honom lite och se om jag hittar något mer intressant. Tveksamt dock..

3 kommentarer:

  1. Hahahaha. Jakob spela han hela tiden och jag visade min avsky mot han dagligen. Nu tycker jag han är helt okej. hans rökiga stämma är lite mysig samtidigt som den lika bra kan vara lite peddovarning. tänk dig den rösten
    " jag vet ett bra svampställe där borta i skogen,kom så ska jag visa dig lilla vän "
    hihihihihi

    SvaraRadera
  2. Jag är inget fan av denna rödtott heller, men Ingen Soldat är ganska bra. Ett tips om du nu vill ge honom en chans ;) <3
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. meeeen han är ju jättemysigt! :)
    skulle inte direkt kalla musiken deppig heller, jag iaf blir glad!

    SvaraRadera