onsdag 4 november 2009

...like I didn't know that?




Älskade fjortis-salva. Enda hjälpen mot nariga läppar faktiskt. Jädrar va moistade läppar fjortisar måste ha!




Idag har det varit en dag som innehållit både ilska och glädje. Mest glädje. På matten beslutades det att om jag får MVG på nästa prov så ska min lärare bjuda hela klassen på tårta. Idén var min och jag känner mig lite pressad. Men det är så det ska vara..




Sen så diskuterade vi klassfesten och beslöt att den ändå skulle bli av på fredag och det känns gött! Men som sagt, jag är alltid skeptisk i såna här situationer..




Ilskan som jag nämnde tidigare beror på en omogen och konflikträdd person som inte har någon som helst anledning att vara sur på mig, faktiskt! Jag brukar alltid vara duktig på att erkänna mina fel, tro det eller ej. Men just nu har jag inte gjort något.
Vad fan ska människan lägga sig i för?




Personen i fråga skickade ett långt sms till min bästa kompis och det innehöll många svordomar och annat.
Sista meningen var lite smårolig faktiskt, "få bitchen att fatta det". Det syftade på att jag skulle inse att jag inte kan sätta mig över alla. Haha! Om så nu är fallet vill jag påstå att det inte är min svaghet utan den jag diskuterar med. Jag är verkligen ingen översittare men jag böjer mig sällan för en diskussion och jag är grym på att argumentera. Det vet jag och jag skryter inte när jag säger det...




Jaja, whatever.. Situationen är lite komplicerad men jag kan inte skriva varför här. Vill inte utelämna personen för mycket. Så pass mogen är jag.

Puss från bitchen!

2 kommentarer:

  1. Lugnt och snsat säger alexander så här: Hur kan du säga att det handlar om att du sätter dig över alla när det inte ens var det det handlade om. Ta reda på fakta innan du skriver ngt sånt här.

    SvaraRadera
  2. ojojojoj... nån va sur ! hahaha :)
    Kanske nåt o satsa på då... fast ja tycker försvarets hudsalva är bäst faktiskt ! fjåårtiz by niight?

    SvaraRadera