söndag 29 november 2009

Inte ens intressesmurfarna antecknar!

Har kommit på att det är ganska kul att trycka på "nästa blogg" som finns där uppe till vänster nånstans.
Ett enda klicka och man hoppar in i nån helt annans liv. Faktiskt!

Men det finns föööör många ointressanta bloggar som jag bara spyr på. Jag menar, vad fan är meningen med att göra en blogg till sitt barn på typ 2 år??? "Hej, jag heter blablabla och jag föddes den blablabla och dettta är min blogg där jag berättar om allt jag gör på dagarna och allt bus blablabla...."
 Vem. Bryr. Sig? Ungen vet ju inte ens hur man använder ett tangentbord. Okej att man blir glad och jättestolt som mamma när man klämt ut en annan levande varelse men herregud, det är inte unikt precis. Ert barn är inte den enda unge som fötts i denna värld...

Fast det finns faktiskt ännu onitressantare människor. Såna som gör bloggar om sina hundar och katter t.ex..
Vomera, kräka, spy!

Jag säger inte att min blogg är fabulous men den är i alla fall mer awesome än andras!
Keep dancing everyone!

2 kommentarer:

  1. haha jag gillar din skeptism - "ert barn är inte den enda unge som fötts i denna värld".
    sjuk skön är du gulli

    SvaraRadera
  2. Japp jag kan bara hålla med...eller de som bara skriver om te och soppa typ...

    SvaraRadera