torsdag 19 november 2009

Shaaaame on yo... shame on me!

Nu är det bara slutspurten på psykologi-pluggandet som återstår. Och mamma jag, jag vet! Det är inte bra att sitta dagen innan. Varför tenderar det alltid att bli så då?
Känner mig förberedd. Inte jätteförberedd, men förberedd.

Plugga-sista-dagen-syndromet kan förklaras, på nåt sätt. Att skylla på att man inte har tid, det funkar dock inte för mig. Jag har ju fan all tid i världen.
 Men det finns så mycket annat som lockar. T.ex. så sitter jag här nu... Sen finns det så mycket bra fillmer som jag vill se och som av någon konstig anledning finns tillgängliga på min dator, hmmmm??? Har redan betat av, Glasblåsarns barn, Alive, The Blair Witch Project och Paranormal Activity. Har Pixars Up kvar att titta på med, men den får fan vänta..ett litet tag i alla fall.

Men jag tycker att jag är liiite duktig som kollar på de engelska filmerna utan textning. Nytta med nöje helt enkelt. Eller nöje med nytta...
Faaast, jag är ju grym på engelska redan såå..

Nu ser min psykologibok väldigt aggressiv ut... Tror den vill att jag ska läsa den!
(Lät det där typ mega-töntigt?)
Whatever..

Later nerds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar