tisdag 24 november 2009

Ibland är jag snygg!



Idag blev jag lite nervös när vi hade lektion i den STORA teatern. Tänk att det är på den scenen vi ska stå inför typ 350 personer och framföra något som vi inte vet vad i nuläget.  Det är dock en bra nervositet jag känner!  Jag hoppas att klassen blev såld på min mycket ambitiösa och långa presentation av pjäsen, Prinsen Utan Ansikte.
 Den är så himla fin och bra!


Annars idag var jag och Sofie och käkade på det där ganska nya stället som ligger några meter från skolan. Supergod mat och supertrevligt sällskap på samma gång. Tummen upp!

Sen unnade jag mig lite nya grejor i form av läppglans, ögonpenngrejsimojs och foundation (det sista hade jag ändå vart tvungen att köpa men wtf) Jag är den snålaste människa som går i ett par converse! Men jag tycker bara det är bra. Ekonomisk som tusan!

Puss, nu ska jag se i fall det finns något roligt på nån Play-sida. Arga snickaren kanske? Eller uppdrag granskning.

1 kommentar:

  1. Snygging!
    Jag vill med kolla :O !!
    Subway? min klassis pappa är ägaren haha så han jobbar där.. XD
    Snål och snål. var tar pengarna vägen då? sparkonto? :) lr e dom borta fast du är ekonomisk älskling?
    pussss !<3

    SvaraRadera