torsdag 12 november 2009

Släng!

Dagen började med att jag fick en lätt hjärtattack när jag vaknade 45 minuter senare än vad jag skulle. Min mobil lever sannerligen sitt eget liv för alarmet var på men det ringde inte. Jag låg och skakade i sängen men lugnade ner mig när jag insåg hur ovärt det skulle vara att åka till kungsbacka och vara med 20 minuter på dagens enda lektion..

Så jag vände min hemvistelse till något positivt istället. Gick en härlig promenix med masken, sen satte jag igång och STORstädade mitt lilla rum. Blev att jag slängde två ica-påsar med skräp + en halvfylld svart sopsäck. Det känns oerhört skönt att slänga och rensa. Sparade massa jävla teckningar och tavlor som jag gjort. Dom kommer bli värdefulla en vacker dag när jag slår igenom...

Jag längtar tills på söndag, ERIKSBERG!!! Jag vill dit, jag vill dit, jag vill dit! Och jag har inte ens sett lägenheten än.. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar