måndag 2 november 2009

Lite luddigt sådär

Idag är jag glad för idag fick jag äntligen min skolkatalog. Let's get nerdy!!
Nu har jag att göra om man säger så. Studera alla i detalj, tycka synd om dom som inte har så många vackra anlag. (Jag vet att det inte är snällt men jag sa faktiskt tycka synd om, inte skratta!)

Pinsamt att blåvitt losade förresten. Kära göteborgare, det är bara att inse, 08-orna var bättre ;)

Jag funderar starkt på att auktionera ut en nära släkting på tradera. Startbud 10 kr. I alla fall ett litet tag. Sen skulle jag såklart köpa tillbaka henne. För en femma...
Fast jag älskar henne nog för mycket, men tanken har slagit mig några gånger.

Gå in och läs Calle Schulmans inlägg om navelludd. Jag älskar såna sjuka idéer.
Tips! Ta på dig en luddig tröja, typ angora, inget linne under. Sen har du massa navelludd på kvällen. Skicka till Calle och hjälp honom med hans samling.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar