måndag 30 november 2009

Jag fick inte kakan

Kan ju bara säga så här, hade jag inte haft min lilla Kickan hade matten gått käpprätt åt helvete. Hennes tålamod är beundransvärt! Nu har vi gått igenom allt, allt, allt och det känns som att jag har ganska bra koll ändå. Ett g på matteprovet skulle ju faktiskt sitta gaaanska så skönt.

Och på tal om prov och betyg... vet inte ens om jag vill skriva det men okej, here we go... jag var 1 FUCKING POÄNG FRÅN MVG PÅ ENGELSKAPROVET! 1 POÄNG!!!!!!!

Jävla skitrumpa!

Det känns ungefär som om man bakat en kaka som tog väldigt lång tid att baka men som man sen inte fick äta. Japp, ungefär så! Men life goes on I guess.. Nya tag, nya uppgifter, nya möjligheter.

Nu ska jag kolla Grannfejden, favoritprogram eller?? Ganska underhållande vill jag lova. Vuxna människor är omoderna barn!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig lilla sötis, en väldigt go dubbelhaka har du också :*

    och jag är så mogen att jag har skaffat mig en ny blogg nu :D

    SvaraRadera