onsdag 30 december 2009

Vänner och systrar

Igår var det mysigaste kvällen på väldigt länge. Fick äntligen träffa min underbara vän Sofia. Hon klippte mig, det behövdes!! Efter det gjorde vi popcorn, hämtade massa täcken och kuddar, tände massa ljus och voddlade. Inte bästa filmen men desto bättre sällskap. Åh vad vi träffas för sällan, jädra värmlänning!

Planerna för nyår har nu ändrats. Först förfest/middag hemma hos Linnea, sedan somewhere else..
Fick paniken igår när det visade sig att min Lisa inte kunde åka och shoppa med mig. Men som tur är har jag systrar. Offret denna gång fick bli min finfina storis. Destination: Kungsmässan, Kungsbacka, Norra Halland.
 Inte jättepepp på det men jag har 900 i presentkort där så det är väl mest logiskt att åka dit då.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar något!

Pussselipusspuss

3 kommentarer:

  1. Så du var på kungsmässan idag utan att hälsa på mig på jobbet, dålig stil jossan dålig stil ;)

    SvaraRadera
  2. Tonight's gonna be a good good night :D

    Middagen/förfesten kommer bli jätte bra !

    SvaraRadera
  3. du blev jättefin i håret ! såg jag på nyårsfotona :)
    Och förlåt.. glömde av ja skulle jobba..

    SvaraRadera