måndag 7 december 2009

!

Idag har jag gjort en lista. Det blev en tråkig lista. En sådan lista som man får huvudvärk av. En VIKTIG lista. En slags att-göra-lista. Tänkte minimera listan idag. Sen. Snart... Lite svenska-arbete, lite engelska, lite kulturhistoria.
 Ska helst hinna städa mitt rum någon dag. Torsdag kanske?

Allt att-göra är väl det enda som jag skulle kunna klaga på i mitt liv just nu. Det är så mycket! Men annars mår jag bra. Mentalt stabil. Huvudet upp och fötterna ner. Lite finnar, men jag överlever. Inte en endaste julklapp inhandlad, men det löser sig. Jag hade mer pengar på kontot än väntat i alla fall, positivt!

Mitt liv är helt okej.

Det finns dom som mår sämre. Jag vill bara ro om er. Dricka varm choklad med er... eller äta ost-kryddiga pommes. Skratta med er. Peppa er. Få er att må bättre. Lyssna på er. Stötta er. Krama om er om och om igen.
Jag är ganska uppbokad men jag har tid för speciella. Såna som behöver någon att lita på, t.ex.
Hoppas någon förstår min lilla vink. Jag finns!

Ciao

3 kommentarer:

  1. du är söt och jag såg inte några finnar på dig idag så det kan du inte klaga på!

    SvaraRadera
  2. och jag vill pussa din goa dubbelhaka så att du aldrig mer ska må dålifr =(
    Lilla vännen!

    SvaraRadera