torsdag 17 december 2009

Something new

Vill ni höra något nytt? Det är svinkallt ute! Jag vet att ingen annan har upptäckt det tidigare. Det känns som att huset ska blåsa bort. Och vet ni vad, vi har inget tak i badrummet, nästan inte i alla fall. Lite fuktskada är väl helt perfekt en månad innan visning av huset? Lite synd för er medmänniskor att jag vägrar duscha i ett kallt badrum. Lev med det!

Imorgon börjar jag halv 9, party! Men varför klaga när ett tre veckor långt lov väntar? Min mamma tycker att jag är den snålaste som går i ett par skor. Det tycker min syster med... och några till. EKONOMISK mina vänner, det är vad jag är!

[orvar] au revoir

2 kommentarer:

  1. Hahaha, stackare. vadå du snål :O de tycker jag inte. Smart kanske :)

    SvaraRadera
  2. [orvar] <-- är det så du menar att ua revoir uttalas? XD
    HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
    förlåt men du e söt :*

    SvaraRadera