måndag 28 december 2009

Isbana



Fy fan vad mycket grejor en familj på fem personer samlar på sig. Det tar tid(!!) att städa och rensa!

Var precis ute med stor-vovven. Det är inget man jublar åt när det är svinhalt ute. Man jublar ännu mindre när man möter en annan hund. Men jag jublade minst när en ful lagotto-hund kom springande mot mig och Geisha. Det var en mormor som var ute och promenarade med sina barnbarn. Ett av barnen höll ju såklart i hunden som drog iväg så att ungen ramla in i en buske.
 Tanten sprang efter hunden och var ganska förbannad. När hon fick tag i djuret kollade hon upp på mig och gav mig en sån där jävla-unge-vad-i-helvete-gör-du-blick. Det var väl för i helsinki inte mitt fel att din fula hund drog in ditt barnbarn i en buske? Kärring! Hoppas ungen slog sig... hoppas att det var en taggbuske...

Så jag blev lite skakig men nu känns det ganska lugnt. Imorgon vill jag vara med A, L och K men jag vet inte vad som händer..

Och vad händer nu då? Jo just NU ska jag sluta skriva detta inlägg och fortsätta städa.
Hejdå

3 kommentarer:

  1. Imorgon träffas vi äntligen och äter Pizza i Mölndal, kan det bli mycket bättre? (:

    SvaraRadera
  2. hahah! jag får alltid skit efter att jag varit ute med hundarna lösa i skogen.. det brukar ringa tanter som säger att dom ska polisanmäla mig. fail

    SvaraRadera
  3. lagotto?
    Jävla kärring, men stackars unge ändå :)

    SvaraRadera