torsdag 3 december 2009

Gnäll


Uppiggande och avstressande promenader funkar la sådär.. Funderar på att gå ut och springa ikväll. Då blir man pigg men också fysiskt trött och då är det lättare att somna och sedan sova gott hela natten.
Men att gå ut och springa låter lite hm, för entusiastiskt för mig..

Jag känner verkligen, verkligen inte för att gå på Gangs of Gothenburg imorgon Jag veeet att det är jätte-mega-utsålt och att alla kultarnissar tycker den är mästerlig men jag känner på mig att det kommer bli riktigt segt. Monologer punkt, punkt, punkt!
På en fredagskväll liksom. Jag missar idol :(

Men tänk om den nu är helt fantastisk. Då tar jag tillbaka det jag skrivit!

2 kommentarer:

  1. Du är ju förståss lyckligt lottad som får se så mycket kulturella evenemang...dessutom gratis!!Pössss

    SvaraRadera
  2. Hör av dig så springer vi :D !

    SvaraRadera