fredag 11 december 2009

Kör

Vill börja med att säga att luciatåg är sååå mysigt. Jag ryser alltid när jag hör körsång. Det är vackert!
Fick ju lite julstämning om inte annat!
 På tal om kör, Gosskören är en av mina absoluta favoritfilmer, verkligen värd att se!

Måste också klämma in att min önskan gick i uppfyllelse. Vad stod på köksbänken när jag kom hem?? Jo 2 kg räkor! Ibland blir man lycklig!

Sen har det varit en liten fotograf här hemma idag och fotot hela hemmet. Mitt rum var perfekt, där behövdes inget ändras. Jag har känlsa för det där med inredning asså ;)

Nu ska jag fortsätta mitt Idol-tittande. Erik ska vinna, Calle-sötot tvåa!
Pusselipusspuss

3 kommentarer:

  1. Ja du är duktig som sjuton på detta med inredning! Men ibland eller ganska så ofta så har du en style som är svår att sätta namn på...ha ha

    SvaraRadera
  2. Men calle är ändå bäst, sötisen :*
    Och bra att du tyckte om luciatåget, jag vet för att det var för jag var med :D
    Eller låt mig tror det i alla fall =(

    SvaraRadera
  3. Gosskören är BÄST ! shit kommer ihåg första gången vi såg den i franskan. Var helt seriöst nära att gråta för att den var så fin.

    SvaraRadera