söndag 20 december 2009

11



Idag fyller min lilla söta syster äntligen år. Känns som att hon får vänta extra länge på något konstigt sätt...
Hon fick i alla fall sin efterlängtade mobil och, och, och The Sims 3 - Destination Världen, yeeaay! Vem blev gladast, hon eller jag?

Blev lite paketsjuk när Ellen öppnade alla sina presenter. Bara 4 dagar kvar till jul, håll ut! Fast jag ska ju till farmor och farfar på tisdag och då kaaanske det blir något litet?
Annars åker jag och familjen upp till Tjörn över jul. Ingen dator, ingen telefon! Men det är ganska skönt tycker jag.

Nu ska jag städa och göra i ordning mig själv. Klockan ett blir det kalas...
Puss till dig, dig och DIG!

1 kommentar:

  1. Grattis till lilla ellen ! vilken fin bild på henne! :) sims 3 <3
    ouff. glöm inte att höra av dig när du kan träffas :)

    SvaraRadera