tisdag 8 december 2009

Morfar tipsar!

Om man har grannar som luktar illa och som drar med sig sin illaluktande odör ut i trappuppgången kan man ha doftspraysflaskor liggande på hatthyllan i hallen. Spraya t.ex. om ni väntar gäster eller bara vill fräscha upp luften lite. Citron-lukt rekomenderas men valet är fritt!



Jag har frågat min mamma flera gånger hur det var att växa upp med honom som far i huset... Det kan inte ha varit så lätt alltid. Men ganska underhållande om man lär sig skratta åt hans många idéer och åsikter..

2 kommentarer:

  1. Nä du Jossan inte konstigt att man blir galen ibland. Men det är faktiskt så att man får försöka se det komiska i allt han hittar på...ha ha

    SvaraRadera
  2. Något för mig...jag är ju hyperluktare, känner lukter överallt o ingenstans. Dömer ut minsta odör. Så morfars Glade skulle kanske pigga upp även min tillvaro. En liten minisprayvariant att bära med i fickan/väskan hade oxå varit önskvärd. Man vet ju aldrig när lukterna dyker upp...?
    Kramar från Millivanilli

    SvaraRadera