fredag 18 december 2009

Jullov

All I want for christmas is you...
Har införskaffat ALLA julklappar nu, wonderful! Mitt rum är ett enda stort virr varr av papper, tejp, snöre, saxar och mina egna kläder. Städa imorgon? Har gjort en myselimyslista på spotify med mina favoritjullåtar. Bowie, Adolphson & Falk och såklart Mariah Carey. Man får väl göra vad man kan för att få lite julkänsla liksom..

Ska bli såååå underbart med tre veckors ledighet. Bara släppa skolan och tänka på julmust och choklad istället för matte och skit... ungefär så!

See you all, laaaater!

3 kommentarer:

  1. skicka lite julkänsla till mig...

    SvaraRadera
  2. Grattis. jag ligger frtf på ingen. Inte tänkt o köpa nåra dock.. visst ja är hemsk. Men alla fyller ju år nu med ju :( och jag är ganska pank.
    Länka din spotifylista dåå!
    Ameeeen Sisstaah!
    Vi SKA ses.
    <3

    SvaraRadera
  3. JULLOV!!!!!!!!!! :D
    fast vi får nog tagga ner lite med thai maten nu på ett tag ;) hihi,

    SvaraRadera