lördag 12 december 2009

<3




I natt drömde jag världens finaste dröm. Jag ville inte vakna, bara drömma. Timo kom och besökte Mölndal, han hade konsert där på gräset där spårvagnarna vänder. Det var ingen som brydde sig om honom. Ingen stannade upp och kollade. Det var nästan folktomt. Men så kom jag tillsammans med mina systrar och gick förbi. Jag blev helt galet glad medans mina systrar var någor mindre entusiastiska. Jag höll på att krypa ur skinnet av glädje. Jag sprang emot honom och helt plötsligt befann jag mig på en stol och Timo höll min hand och sjung You are loved för mig. Jag grät. Jag grät så mycket och Timo var så fin och bra!

Sen kommer jag inte ihåg något mer... Men det var i vilket fall som helst världens finaste dröm. Idag känns det som att drömmen gett mig energi och glädje. Jag känner mig glad! Det var en önskedröm men jag måste medge att när jag vaknade vakna jag med glädje...

3 kommentarer:

  1. åh låter fiiint!! om det händer, ring mig! puss!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, såna drömmar är faktiskt väldigt roliga, man blir glad på riktigt faktiskt ;D
    hihi,

    SvaraRadera
  3. dela med dig :O !! såna drömmar vill jag med ha.

    SvaraRadera