torsdag 10 december 2009

Undra om hon ringer tillbaka?

Samtal från telenor..

jag: Ah det är Jossan..
hon: Hej jag söker Weronica
jag: Hon är tyvärr inte hemma
hon: Oookej..men ah..hm men du är dottern då eller?
jag: Japp det är jag som är dottern!
hon: Hm, äh..ja men du har abonemang hos oss va?
jag: Det stämmer!
hon: Då kan jag hjälpa dig att sänka dina kostnader..Har du det för 149 kr..?
jag: Det är nog bäst att du återkommer och pratar med min mamma för jag har ingen koll på det..
hon: Okej... För att sänka dina kostnader så har vi ett erbjudande...
(Där gick hon över gränsen! Jag har PMS..!)
jag: SOM JAG SA FÖR EN HALV MINUT SEN SÅ FÅR DU RINGA TILLBAKA NÅGON ANNAN DAG! HEJ DÅ!
hon:  hhhej då..

2 kommentarer:

  1. jag blir så arg så jag vet inte...jag tänker inte göra något när det ringer idioter och ska tjata...ska nog hitta en söt gosse i någon telenorbutik och beställa där!

    SvaraRadera