onsdag 16 december 2009

Y.I.I

Rörde inte min dator igår, den hade lite ledigt från mig om man säger så. Så när jag logga in på bloggen hade jag 9 opublicerade kommentarer, alla från Lisa, haha! Hon är för gó. Fick lite ångest eftersom jag vart sämst på att kommentera hennes blogg så nu har jag skickat iväg si så där tre kommentarer till henne.
Jag läser hennes blogg varje dag i alla fall!

Har för övrigt varit på Teater Halland idag och kollat på Infestus. Grymt bra monolog framförd av Alexa som tidigare hette Martin. Könsbyte alltså! Vilken inspirerande människa! Gillade det verkligen.

Det känns som att det är femtioelva minusgrader ute men konstigt nog står det bara -1 på termomillimojen. Usch, usch, usch vad inte skönt det är!

Jag och Alva är thaimats-mästarna! Dessutom är det ju bästa spaningsstället, hehehe..

Ooookej, Y.I.I på detta skriveriet, Ytterst Intressant Inlägg!
Puss puss och puss!

3 kommentarer:

  1. haha (A) <3
    thai e gott!
    För att svara angående falling slowly så har ja sett filmen med engelskan ja. Gööörmysig :)

    SvaraRadera
  2. Såklart att vi ät thaimats-mästare :*
    Smaskig mat och smaskig utsikt, kan det bli mycket bättre ;)

    SvaraRadera
  3. Det är sjuukt kallt :O men tänk då på jävlarna som bor uppe i norrland.
    Fast dom får skylla sig själva som bor kvar :D

    SvaraRadera