onsdag 2 december 2009

Love



Alla vet ju nästan hur New Moon-affischen ser ut så.. tänker inte lägga upp en bild på den. Men guuuuud vad underbar filmen var! Jag älskar! Se den säger jag bara. Och min syster är verkligen den bästa. Bjöd mig på både popcorn, godis och dricka. Jag lovade henne att jag ska bjuda igen nån gång. När jag slår igenom ska jag köpa ett sommarhus till henne på valfri plats. Miami, Spanien eller kanske Italien. Hon får välja.

Nu, bildförklaring! Helt ärligt så hade jag tänkt lägga upp en annan bild på Sveriges finaste stad men jag hittade ingen på google som föll mig i smaken så det fick bli denna lilla bild på ett av de tuuusen fina ställen i Götet. Jag älskar Göteborg! Jag njuter när jag går på dess gator och torg. Njuter när jag sitter på nåt mysigt café och fikar. Njuter när jag hör spårvagnarna. Njuter när jag ser alla ljus. Njuter!

Det är synd att några av mina kba-vänner dissar Göteborg så hårt. Dom har nog inte fattat grejen riktigt. Man måste kanske lära känna Gbg för att älska det. Men sen finns det ju också det där fenomenet "kärlek vid första ögonkastet!"

Jag är i alla fall helt förälskad och överlycklig att jag ska flytta dit. Allt kommer kännas så mycket närmare fast att jag bor relativt nära nu. Men att kunna säga att man bor i Göteborg och inte i Mölndal. Det känns skönt! Och Lisa, jag försvinner inte, aldrig! Jag bara flyttar liiiite längre bort.

Puss alla finisar

2 kommentarer:

  1. haha Göteborg är sjukt fint, men är faktiskt liiiite osäker på om det slår Malmö asså eller Lund eller varje jädra stad i hela skåne! ;D

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, kba bor hatar gbg av EN anledning. Dom är avundsjuka. Alla kallar k-mässan för stan. och torget för innestaden. Det är SJUKT! Stackars små bönder. Hittar inte inne i stora staden hihi. så filmen var bra asso? då kanske det är värt dådå :) Det är faktiskt inte en liiiiten bit. det är faktiskt en ganska så lång bit.. :/
    Puss!

    SvaraRadera