fredag 19 mars 2010

uppdate from my freaking life and I'm freaking tired

Igår var jag på kent. Jag skäms att jag inte skrev ett inlägg om det när jag kom hem på kvällen men hey, jag var trött. Men i vilket jävla fall som helst. DET VAR GRYMT!!!!!!!!!!! Fy fan asså, jag grät lite innan jag somna. Jocke Berg är finast.

Idag har det varit full rulle (minst sagt.) Jag vaknar till Aquarius (första låten från hair-filmen) och i vanliga fall brukar jag vakna innan klockan ringer men imorse hann damen som sjunger komma till precis innan refrängen. På ett sätt kände jag mig stolt, på ett annat, väldigt fruktansvärt trött!

Sen var det skola. Kultur, teater, sång. Sen kom mamma och hämtade mig. Willys, handla, gå på toa på Willys, få flatlöss (eller svamp), tvätta händerna i en halvtimma, springa ut till bilen, åka hem.

Hemma. Köra ett extra varv med bilen för att slippa schizofren-granne, bära in kassar, öppna dörren, fjärrkontroll på dörrmattan med bitmärken på, hund med tratt, lugna hund med tratt och hund 2,
 upptäcka blod blod blod på hund med tratt, säga till mamma, ringa veterinären, snitta tulpaner, lämna huset som ett virrvarr, kuta till veterinären, veterinär säger ojojoj, sticker in sax i hund med tratts mage, måste operera, planera om middag, mamma och jag äter på världens bästa sushi-ställe, ut och frysa, köra tillbaka till sannegårdens djurklinik, vänta på hund som sover, vänta vänta vänta, lyfta ut nyopererad hund i bilen, slangar från magen, blod, hundhuvud i knät, kissenödig och nr 2-nödig, köra hem, guppig väg, aj, hemma, lyfta in hund, gå på toa, sätta sig i soffan...

godnatt!

2 kommentarer:

  1. Fan va roligt att Kent blev så lyckat!! :D:D
    Stackars hunden :( du måste berätta vad som hände nästa gång vi träffas!! Fan va hemskt :( Hoppas han/hon mår bättre nu då (:

    Och jag ser inte längre när du har skrivit ett nytt inlägg :(

    SvaraRadera
  2. hahahahahah, vilken dag är väl det minsta man kan säga! ;)

    SvaraRadera