lördag 6 mars 2010

anus bananus

idag kände jag mig dålig. inte dålig, dålig. men dålig för att jag kände mig dålig. jag hatar egentligen när jag håller på så. jag tycker inte om när andra håller på så heller för den delen. söker någon form av uppmärksamhet, peppning eller whatever. men jag känner mig såå himla osäker och nervös. alla andras repliker och roller börjar sitta. men bianca, en dement kärring är en svår karaktär. men jag gillar utmaningar så nu under helgen ska jag omprogramera min hjärna. jag kan, jag kan, jag kan!

positiva tankar.

och jag har haft en dålig vecka tror jag. och jag är inte ensam. men det blir bättre. jag ska tänka på roliga saker som motiverar mig eller nåt. och så kan jag kolla wildboyz. typ mina favoriter all time. inget kan få mig att skratta lika mycket som wildboyz och jackass tror jag. oerhört svårslaget...

hejdå


3 kommentarer:

  1. Jag har inte heller haft vääärldens bästa vecka om man säger så!

    BTW, kommer inte mina kommentarer? :(

    SvaraRadera
  2. Sally Santesson har ett bra uttryck...man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke...den är bra tycker jag! Du är bäst gumman det är så ibland men tro på dig själv!!! Pöss

    SvaraRadera
  3. asså tar du bort alla mina kommentarer eller går det inte? :(
    Alva

    SvaraRadera