torsdag 11 mars 2010

ramalamalamakadigedidingedong

Carola & jag var en grym monolog som jag såg igår på Pustervik. Shit, hon var grym hon som framförde det och jag har minnesförlust just nu och kommer inte på hennes namn. Fan vilka röstresurser den kvinnan hade. Och hon var bara grym helt enkelt. Så bra vill jag bli. Se den om ni får möjlighet!
 
 Imorgon är det en chillpill dag i skolan. Ingen kulturhistoria. Och shit mannen, precis alldeles nyss insåg jag att det innebär sova-till-klockan-9. Pure awesomeness. Och på teatern tror jag inte att jag kommer vara megajättemycket aktiv för jag tror vi ska köra scener som jag inte deltar i. Det är också bra. Och så har jag musik. Musik, musik, musik, sjunga, sjunga, sjunga. fivehundredtwentyfivethousandsixhundred minutes. Bra dag. Fredag. I've got no party to go to...skön Marit Bergman-låt.

Och sen måste jag bara avsluta med att älska estetiska programmet lite. Älska, älska, älska esteter. Musikalkurs är det roligaste. Grease. Vi ska göra Grease och idag har jag dansat och sjungt hur mycket som helst och älska älska älska ännu mera älska. We go together.. Jag längtar som fan till 3an. Musikal, PA, sceniskt musikprojekt, Stockholm. Jag känner att det känns bra det jag känner.

Rock on or peace out or do both

3 kommentarer:

  1. Sara Lindh hette hon.. Vi såg den monologen i Stockholm, heeelt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Ja, imorgon blir chill ;)

    Jag längtar som fan tills jag får se er version av grease :D:D::D:DD

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli heeeeeelt awesome förstår du väl :D:D:D:D:D

    SvaraRadera