söndag 14 mars 2010

bajs

Fy fan vilken sugig match det var igår, och jag tror varenda kotte i Djurgårdsklacken var diagnostiserade med ADHD. .
 Och jag är besviken, förbannad och arg på alla svennebananer som inte vet vad bra musik är. Salem skulle vunnit. Det skulle han verkligen. Men svenska folket suger ibland..ganska ofta.

Idag har det däremot inte varit en sugig dag. Eriksberg, lägenheten, längtan, foccacia ute i solen, familjen.  Men sen luktade det bajs i bilen. Alltså bajs, riktigt bajs. Hundbajs. Jag var inte den skyldiga. Någon annan hade trampat i det. Men jag är den enda i familjen som har en välfungerande näsa så ingen höll med mig om den otrevliga odören. Men jag lovar...det var någon som hade något nasty under dojjan. Vi fick dock aldrig reda på sanningen...

Jag har ett kulturhistoria-arbete att skriva klart. Såå, det är väl det jag ska ägna mig åt nu.

Hare eller kanin

2 kommentarer:

  1. Pappa var också där och han sa också att matchen inte var så bra :P synd!

    eriksberg. Pappa kollar på lägenhet där idag :D PRECIS bredvid där du ska bo tror jag fast i lägenheter då :D:D:D tänk om vi blir grannar nästan ;) hihihi fast tror inte det =( vi trivs bra här faktiskt ;)

    SvaraRadera
  2. mmmmmmm, hundbajs är ju typ det bästa som finns! :D

    SvaraRadera