tisdag 16 mars 2010

Är det imorgon jag fyller år?


Blir jag verkligen 18 imorgon?
Jag vet, jag veeet att jag tjatar men ni förstår, det känns stort för mig. Imorgon har jag jag levt i exakt 18 år. Det är ju nästan äckligt... Hur blev jag så gammal? Det känns som att det inte alls var längesedan jag lekte med barbie. Eller kan det ha varit så att det inte var sådär jättelängesedan jag slutade med det?

Imorgon blir jag en vuxen jävla människa som ska lära sig betala sina egna räkningar, ta hand om sina pengar alldeles själv och bara vara allmänt vuxlig (det finns inget ord som heter vuxlig men jag tyckte ändå det passade.) Tro inte att jag tvivlar på mig själv. Nej jag tror jag kommer bli en grym vuxen. Jag är ekonomisk (snål) så det kommer fungera lika bra som majonnäs på en ostmacka, och det är gott vill jag lova. En aning många kalorier men inte alls ovärda.

Okejjjjj, nu tänkte jag dra en gammal filt över mig, somna, drömma, sova, vakna som 18-åring. Helt okej bra ändå, 17 är ju trots allt sååååå last year.

Kisses och bajs

2 kommentarer:

  1. Frågan är om du kommer kunna somna nu din lilla söta bajs ;)

    SvaraRadera
  2. "Jag är ekonomisk (snål)" <3 XD

    SvaraRadera