fredag 12 mars 2010

festival eller nåt

Nu är det såhär att det nog inte blir Arvika för min del. Det suger lite... Men jag har andra planer. Pier Pressure, frihamnen, nära hem (för då bor jag på Eriksbeeeerg) inte fantastiska band precis.. Men det är en upplevelse i sig. Med fina vänner. Jag ska beställa biljetter när jag får pengar. Det ska min vän Alva med och Linnea, DU MED, we want you there sexy ;)

sen är planen att jag ska hitta på lite annat också. åka iväg nånstans kanske. men det är upp till min ekonomi. om jag får ett jobb, eller rättare sagt hittar ett. jag vill i alla fall ha roligt i sommar.

sommarlängtan som aldrig förr. puss

2 kommentarer:

  1. Jag har ju då som sagt varit på pier pressure och jag vet hur jävla kul det är och jag sa ju att JAG SKA MED! :D:D:D:D
    så himlans jevla kul är det!! WOOHO

    SvaraRadera
  2. det kommer bli awesome!!! :D Längtar redan liksom!! Och man får ju hoppas på att det kommer flera andra band dit! :D

    Och vi måste åka någonstan även om det bara blir till Alingsås igen :*

    SvaraRadera